Nancy / Lättläst

Nancy / Lättläst

Beschrijving van het boek

Det är 1941 och Nancy ska snart fylla nitton år.
Hon vill bli vuxen och flytta hemifrån.
Men det är svårt efter hennes pappas död.
Hon kan inte lämna mamma Frida ensam i stugan.

Så visar det sig att Frida också har längtat efter
ett annat liv i stan.
Men när de flyttar är det inte alls
som Nancy har drömt om.

Detta är den tredje och sista delen i serien om Nancy.
Johan Werkmäster har återberättat boken på lättläst.

Zweeds

Wat anderen vinden

Recensies over Nancy / Lättläst

Er zijn nog niet genoeg beoordelingen

Er zijn nog niet genoeg beoordelingen