Lysande utsikter / Lättläst

Lysande utsikter / Lättläst

Beschrijving van het boek

Det här är en lättläst ljudbok!

Pip bor i en liten by i England. Han är en fattig pojke utan föräldrar. Meningen är att han ska bli smed och gifta sig med någon i byn. Men plötsligt blir Pip rik. En helt ny värld öppnar sig för honom. Han och flyttar till London och lär känna den olycksaliga tant Havisham och den vackra Estella. Kan kärlek och pengar förändra en person? Är det lättare eller svårare att vara en god människa när man är rik?

Lysande utsikter är en älskad klassiker av Charles Dickens. Johan Werkmäster har återberättat boken till lättläst.

Zweeds

Wat anderen vinden

Recensies over Lysande utsikter / Lättläst